Reklamní agentura

Ochutnávky

Vstupujete na trh s novým výrobkem a chcete, aby ho zákazník ochutnal?

Sám se musí přesvědčit o jeho kvalitě! 

Zajistíme/navrhneme:

  • koncepci ochutnávek
  • scénář ochutnávek na základě znalosti konkurenčního prostředí
  • termíny, nebo případná povolení v obchodních sítích
  • navýšení objednávek promovaných výrobků ve spolupráci s OZ
  • grafický návrh & výrobu P.O.S materiálů
  • výrobu promočního stánku
  • vhodný oděv promočního týmu ( od návrhu po výrobu)
  • veškeré technické vybavení a spotřební materiál potřebný pro realizaci celé akce
  • proškolení promočního týmu
  • kontrolu nad celou akcí
  • zpracování statistiky sledovaných dat

Popis fungování a zajištění promo akcí:

  • klient zašle tourplan na agenturu
  • merchandiser zajistí dostatečné množství pomocného materiálu a vzorků na ochutnávku
  • agentura zajistí perfektní proškolení promotérů
  • agentura rozešle regionálním manažerům potřebné materiály (tourplan, denní zprávy...) e-mailem, na reklamní materiál ( stánky, oblečení,letáky, dárky...) a pomocný materiál (kelímky, lžičky, ubrousky) zajistí dopravu do všech regionů
  • agentura 2-3 dny před promo akcí zajistí kontrolu, zda příslušný obchod má dostatečnou zásobu na plánovanou ochutnávku
  • v případě jakýchkoliv problémů v průběhu ochutnávky agentura vše řeší samostatně.
  • regionální manažeři provádějí pravidelné namátkové kontroly, jimi vyplněnou kontrolní
  • právu potvrdí vedoucí úseku
  • agentura vypracuje a zašle denní reporting prodejů a týdenní hodnotící reporty klientovi

Hlavní úloha hostesky:

  • oslovit stávající zákazníky
  • oslovit potenciální zákazníky
  • prezentovat výrobky klienta
  • podpořit prodej promovaného produktu
  • podpořit povědomí o výrobcích společnosti
  • motivovat zákazníky ke koupi produktu
  • zlepšit informovanost zákazníků o promovaných produktech