Reklamní agentura
Ochutnávky
Vstupujete na trh s novým výrobkem a chcete, aby ho zákazník ochutnal?
Sám se musí přesvědčit o jeho kvalitě!
Zajistíme/navrhneme:
- koncepci ochutnávek
- scénář ochutnávek na základě znalosti konkurenčního prostředí
- termíny, nebo případná povolení v obchodních sítích
- navýšení objednávek promovaných výrobků ve spolupráci s OZ
- grafický návrh & výrobu P.O.S materiálů
- výrobu promočního stánku
- vhodný oděv promočního týmu ( od návrhu po výrobu)
- veškeré technické vybavení a spotřební materiál potřebný pro realizaci celé akce
- proškolení promočního týmu
- kontrolu nad celou akcí
- zpracování statistiky sledovaných dat
Popis fungování a zajištění promo akcí:
- klient zašle tourplan na agenturu
- merchandiser zajistí dostatečné množství pomocného materiálu a vzorků na ochutnávku
- agentura zajistí perfektní proškolení promotérů
- agentura rozešle regionálním manažerům potřebné materiály (tourplan, denní zprávy...) e-mailem, na reklamní materiál ( stánky, oblečení,letáky, dárky...) a pomocný materiál (kelímky, lžičky, ubrousky) zajistí dopravu do všech regionů
- agentura 2-3 dny před promo akcí zajistí kontrolu, zda příslušný obchod má dostatečnou zásobu na plánovanou ochutnávku
- v případě jakýchkoliv problémů v průběhu ochutnávky agentura vše řeší samostatně.
- regionální manažeři provádějí pravidelné namátkové kontroly, jimi vyplněnou kontrolní
- právu potvrdí vedoucí úseku
- agentura vypracuje a zašle denní reporting prodejů a týdenní hodnotící reporty klientovi
Hlavní úloha hostesky:
- oslovit stávající zákazníky
- oslovit potenciální zákazníky
- prezentovat výrobky klienta
- podpořit prodej promovaného produktu
- podpořit povědomí o výrobcích společnosti
- motivovat zákazníky ke koupi produktu
- zlepšit informovanost zákazníků o promovaných produktech